خرید از پوما

خرید از پوما

شما میتوانید برای خرید آنلاین پوما و استفاده از محصولات آن از دو روش٬ خرید مستقیم از سایت پوما ترکیه ویا خرید از محصولات پوما در سایت ترندیول ترکیه را انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید کفش پوما یا تیشرت پوما یا..  از طریق سایت رسمی پوما را دارید میبایست پس از انتخاب محصول ٬ از طریق فرم زیر ٬ مشخصات محصول را برای ما ارسال نمایید

خرید مستقیم از سایت پوما

خرید از پوما

خرید از پوما موضوعی است که قصد ارائه مطالبی را درباره آن داریم. بسیاری از افراد که به حوزه مد و پوشاک علاقه زیادی دارند برایشان بسیار مهم است که محصولات را از کمپانی های قدرتمند دنیا در حوزه پوشاک به صورت اصل خریداری کنند. اما به دلیل تحریم کشور ایران بسیاری از افراد تحت نام برند هایی مانند پوما حقیقتا اقدام به فروش محصولات تقلبی به افراد می کنند. در این مطلب برای شما درباره خرید از پوما برای شما صحبت هایی را مطرح خواهیم کرد. اگر برای خرید مستقیم از پوما نیاز به راهنمایی دارید این مطلب برای شماست. ابتدا به ارائه تاریخچه ای درباره پوما خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی و تاریخچه برند پوما

پوما شرکتی با اصالت آلمانی می باشد که همیشه در تولید محصولات ورزشی حرفی برای گفتن داشته است. طوری که شهرت این برند هم اکنون دنیا را فراگرفته است. در سال 1942 بود که دو برادر این برند را تاسیس کردند. برادران داسلر که یکی آدولف و دیگری رودولف نام داشتند کسانی بودند که تحت تاثیر فعالیت هایشان برندی را تاسیس کردند که هم اکنون دنیا را به تحسین واداشته است. آن هم پس از گذشت چندین دهه از شروع فعالیت این برند.

اما این دو برادر پس از مدتی به دلیل نزاع و اختلاف نظری که با هم داشتند تصمیم به جدایی می گیرند. اکنون می توان از برند پوما در کنار برند هایی مانند ادیداس و نیز نایک به عنوان بهترین برند های ورزشی یاد کرد. درصورتی که به فعالیت های ورزشی علاقه داشته باشید دست کم یکبار نام کتونی و کفش های پوما را شنیده اند. پوما اولین کفش ورزشی خود را در سال 1948 تولید کرد. می توان ادعا کرد که هم اکنون در سودی که پوما از فروش محصول می برد کفش های ورزشی این برند سهمی 50 درصدی دارد.

پوما و تنوع محصولاتش

فناوری بکارگیری شده از سوی پوما یک فناوری منحصر به فرد می باشد. طوری که به کمک این فناوری کفش هایی بسیار پر سرعت و نیز سبک و راحت تولید می شوند. پاهای شما هنگام استفاده از این محصول احساس راحتی دارند. خوبی دیگر این کفش ها به گونه ای است که امکان لغزندگی و نیز اصطحکاک را مدیریت کردند و مانع از بروز هرگونه اشکال در فعالیت های ورزشی شما می شوند. در ادامه درباره رنگ های محصولات پوما برای شما صحبت خواهیم کرد.

پوما و تنوع رنگی محصولاتش

جالب است بدانید محصولات مختلف پوما هریک دارای رنگ منحصر به فرد خود هستند. به طوری که مشتری به خوبی می تواند گزینه مطابق سلیقه خود را انتخاب کند.

پوما و نمادش       

اگر دقت کنید به لوگوی این برند می بینید که لوگوی این برند نشان دهنده یک گربه در حال جهش است. این گربه پرشی که میزند حدود 20 پا از زمین فاصله اش می دهد. پوما به منظور به نمایش گذاشتن استحکام و نیز قدرت محصولاتش از این گربه استفاده کرده است. به بیان بهتر این برند به این منظور طراحی شده است که چابکی و نیز سرعت و البته خلاقیت را در تولیدات این برند به نمایش بگذارد.

پوما و پله

اگر ذره ای درباره ستارگان تاریخ فوتبال شناخت داشته باشید احتمالا نام پله را شنیده اید. کسی که در دهه های 50 و 60 میلادی موفق به کسب چندین عنوان ارزشمند با تیم ملی فوتبال برزیل شد. جالب است بدانید که پله نیز علاقه زیادی به استفاده از کفش های پوما داشته است. وقتی اسطوره فوتبال کشوری مانند برزیل از محصولات این برند استفاده می کند بدون شک می توان به کیفیت محصولات این برند پی برد. احتمال می دهیم درباره نحوه خرید مستقیم از پوما سوالاتی داشته باشید. پس شما را بیش از اندازه معطل نمی کنیم. این شما و این نحوه خرید از پوما!

خرید مستقیم از پوما

حالا نوبت به بررسی قسمت مهم مطلب می رسد. همانطور که می دانید پوما به عنوان یک برند اروپایی مستقر در کشور آلمان به دلیل تحریم بودن کشور ایران در این کشور دارای نمایندگی نیست. برای همین بطور قطع می توان ادعا کرد که فروشگاه هایی که ادعا می کنند محصولات پوما را به فروش می رسانند درحقیقت به دنبال غالب کردن محصولات تقلبی هستند. اما آیا باوجود این موارد باید نسبت به خرید اجناس اورجینال از پوما کاملا ناامید بود؟ قطعا خیر!!!!

پس چطور میشه لذت خرید از پوما را تجربه کرد؟

در این باره دو راه پیش روی شماست. اولین راه این است که به سراغ خرید محصولات این برند از کشور ترکیه بروید. اگر بابت هزینه های ناشی از سفر به ترکیه و تلف شدن وقتتان در این باره نگران هستید باید به شما بگوییم جای نگرانی نیست. چون راه دیگری هم وجود دارد. راه دیگر این است که برای خرید محصولات این برند به سراغ سایت کالایول بروید. خرید از پوما به کمک سایت کالایول اصلا سخت نیست.

برای خرید از پوما به کمک کالایول به راحتی می توانید فرمی که در ادامه برای شما به نمایش می گذاریم را پر کنید. اطلاعات خود را وارد کنید. پس از آنکه به سایت فروشگاه این برند رفتید و گشتی در میان متنوع ترین آرشیو محصولات ورزشی در این سایت زدید می توانید لینک محصول موردنظر را از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و یا واتساپ برای ما ارسال کنید. ما در اسرع وقت خدمت شما برای تحویل محصول خواهیم رسید. درچنین شرایطی دیگر نیازی به این نیست که حساب های بین المللی داشته باشید.

سخن آخر

در این مطلب برای شما درباره خرید از پوما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. پوما یکی از برند های شناخته شده در عرصه محصولات ورزشی می باشد و قطعا از کیفیت تولیدات این برند می توان پی برد که این شهرت و محبوبیت بی دلیل نیست. اما در ایران افراد برای خرید محصولات اورجینال این برند ممکن است با سختی هایی رو به رو شوند. اما جای ناامیدی نیست. چرا که می توانید به کمک سایت کالایول این مهم را به سرانجام برسانید. در طول مطلب به چگونگی پیش بردن این فرایند اشاره شد. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی نحوه خرید از پوما به صورت مستقیم را فراگرفته باشید.

فرم ثبت لینک خرید

شاید شما مثل بسیاری دیگر از مشتریان ما قصد خرید از دیگر سایت‌های ترکیه به مانند زارا ٬ پوما ٬ منگو ٬ ال سی واکیکی ٬ آدیداس یا … داشته باشید . دلیل این کار می‌تواند عدم موجودی اون محصول در ترندیول ویا دلایل دیگر باشد.
شما میتوانید برای ارسال لینک محصول انتخابی خود از طریق واتساپ یا تلگرام ویا پر کردن فرم زیر اقدام نمایید

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید ( در صورتی که محصول دارای سایز بندی باشد) و رنگ محصول و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

راهنمای ارسال لینک

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید و رنگ و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

برای اطلاع از تخفیفات برند‌های ترک و جهانی ٬ عضو شبکه‌های اجتماعی کالایول شوید