خرید از نایک

خرید از نایک و محصولات آن

شما میتوانید برای خرید آنلاین نایک و استفاده از محصولات آن از دو روش٬ خرید مستقیم از سایت نایک ترکیه ویا خرید از محصولات نایک در سایت ترندیول ترکیه را انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید کفش نایک یا تیشرت نایک یا..  از ترندیول ترکیه را دارید میبایست پس از انتخاب محصول ٬ از طریق فرم زیر ٬ مشخصات محصول را برای ما ارسال نمایید

خرید مستقیم از سایت نایکی

خرید از نایک موضوعی است که در این مقاله میخواهیم اطلاعاتی درباره آن با شما درمیان بگذاریم. برند نایک یا نایکی، یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برندهای جهان محسوب می شود. شاید در زمان مطالعه این مقاله به این فکر فرو رفتید << خرید مستقیم از نایک، کاری ندارد! کافی است به یکی از مغازه ها و لباس فروشی های محله برویم و محصول مورد نظر خود را بخریم>>

اما خرید محصولات اصل نایک به این راحتی‌ها نیست . باتوجه به تحریم‌های کشورمان ایران ٬ بسیاراز برندهای معتبر جهان نظیر برند نایکی نیز، ایران را تحریم کرده و هیچ نمایندگی رسمی ای در ایران ندارند.
به نظر شما با توجه به این شرایط فوق ٬ بهترین راه برای خرید از نایک سفر به ترکیه هست؟! با ما همراه باشید تا پس از گذری از تاریخچه نایک ٬ بهترین راه خرید محصولات اورجینال نایک را به شما معرفی کنیم

تاریخچه برند نایک 

قبل ازصحبت درباره خرید مستقیم از نایک، لازم است که ابتدا با این برند نایک آشنا شویم. برند نایکی آن را به اسم نایک شناخته و صدا میزنند ، یکی از قدیمی ترین و بهترین برندهای جهان محسوب می شود. داستان پیشرفت نایک نیز به مانند برند‌هایی مثل آدیداس و پوما و … ٬ با داستان ورزشکاران گره خورده …

در حدود شصت سال پیش فردی به نام بیل باورمن (Bill Bowerman )  که اتفاقا مربی دوی استقامت هم بود به فکر بهترکردن کیفیت کفش‌های شاگردش، آقای فیل نایت (Phil Knight)، افتاد.  خلاصه و مفید بگیم که سر انجام این دو نفر در سال ۱۹۶۴  ( سال ۱۳۴۲ شمسی) برندی را به عنوان روبان آبی درکشور آمریکا تاسیس کردند. البته روبان آبی در ابتدای فعالیت خود در حال  فروش محصولات و کفش های ژاپنی بود اما پس از مدتی یعنی در سال ۱۳۴۹ ( ۱۹۷۱ میلادی )‌ فیل نایت و بیل باورمن اولین کفش خودشان را تولید نمودند. اولین کفش‌ تولید شده توسط روبان آبی به مانند  کفش‌های ورزشی داخل بازار نبود، این کفش‌ خاص و دارای ویژگی ‌های برتری بودند.  از ویژگی های این کفش می توان به سبکی و انعطاف بالای آن نسبت به سایر محصولات بازار آن زمان اشاره داشت.

تاریخچه کتونی نایکی ایر 

تولید یک کفش متفاوت شروعی برای برند نایک بود اما مانعی برای پیشرفت این کمپانی نبود . پس از مدتی کمپانی نایکی کفشی را با عنوان نایکی ایر (Nike Air) وارد بازار کرد. این کفش علاوه بر کفیت بالا و زیبایی خاص ٬  از کپسول‌های هوای کوچکی در زیر آن بهره می برد که این ویژگی باعث کاهش فشار بر کف پاها هنگام دویدن می شد. این ویژگی‌ خاص  باعث محبوبیت بیشتر برند Nike گردید. امروزه این تولیدکننده لباس ورزشی  علاوه بر فعالیت در زمینه ی کفش های ورزشی، به تولید پوشاک ورزشی نیز می پردازد و سالانه افراد زیادی محصولات نایکی را خریداری و استفاده می‌نمایند.

خرید مستقیم از نایک:

خب به قسمت مهم ماجرا میرسیم. سوال اینجاست! چگونه می توان خرید مستقیم از نایک، انجام داد؟
همانطور که گفتیم متاسفانه با توجه به تحریم‌های ایران ٬ برندهای بزرگ به مانند برند نایکی هیچ نمایندگی در ایران نداشته و تمام مغازه‌هایی که خود را به عنوان نمایندگی نایک معرفی می‌کنند به صورت عامیانه می‌توان گفت دروغگو هستند ویا شاید این سوال برای شما پیش بیاد که این همه محصول موجود در کشور که لوگوی نایکی را روی خود دارند، چه می شود؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که متاسفانه این کفش ها تقلبی، فیک یا قاچاق می باشند. مگر تعدادی از آنها که به دلیل هزینه‌های جانبی مغازه‌داری ٬ قیمت تمام شده بالایی دارند.

چگونه می توان محصولات برند نایکی اصل را خریداری کرد؟

خرید از نایک – برای خرید کفش اصل نایک یا تیشرت اصلی نایک یا … دوراه پیش روی شماست. سفر به ترکیه ویا سایت کالایول که محصولات نایک را به انتخاب خودتان مستقیم از سایت رسمی نایکی خریداری کرده و در دفتر ترکیه تحویل گرفته و به ایران و آدرس شما ارسال می‌کند.
طبعا سفر به ترکیه با توجه به نرخ ارز و هزینه‌های جانبی ای که دارد به صرفه نیست پس ما در ادامه این مقاله به بررسی خرید مستقیم از سایت برند نایکی میپردازیم

چگونه از سایت برند نایک خرید کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت برند نایک که لینک آن در همین صفحه برای شما قرار گرفته لذت خرید مستقیم از نایک و مشاهده تمامی محصولات آن همراه با توضیحات کاملی که این سایت بابت هر محصول برای کمک به انتخاب شما داده مراجعه نمایید و پس از گشت و گذار و انتخاب خود ٬ لینک آن محصول را برای ما از طریق فرم قرار گرفته در انتهای این صفحه و یا از طریق تلگرام و واتساپ برای ما ارسال نمایید.

فرم ثبت لینک خرید

شاید شما مثل بسیاری دیگر از مشتریان ما قصد خرید از دیگر سایت‌های ترکیه به مانند زارا ٬ پوما ٬ منگو ٬ ال سی واکیکی ٬ آدیداس یا … داشته باشید . دلیل این کار می‌تواند عدم موجودی اون محصول در ترندیول ویا دلایل دیگر باشد.
شما میتوانید برای ارسال لینک محصول انتخابی خود از طریق واتساپ یا تلگرام ویا پر کردن فرم زیر اقدام نمایید

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید ( در صورتی که محصول دارای سایز بندی باشد) و رنگ محصول و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

راهنمای ارسال لینک

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید و رنگ و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

برای اطلاع از تخفیفات برند‌های ترک و جهانی ٬ عضو شبکه‌های اجتماعی کالایول شوید