خرید از برشکا

شما میتوانید برای خرید از برشکا ترکیه یکی از دو روش خرید مستقیم از سایت برشکا ترکیه ویا خرید از بین محصولات برشکا در سایت ترندیول ترکیه را انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید مستقیم از سایت برشکا ترکیه را دارید میبایست پس از انتخاب محصول ٬ از طریق فرم زیر ٬ مشخصات محصول را برای ما ارسال نمایید

برند برشکا

برند برشکا

در اینجا می‌خواهیم در مورد خرید از برند برشکا صحبت کنیم و راهنمایی‌هایی را در این رابطه به شما ارائه دهیم. اگر به دنیای مد و پوشاک کمی آشنایی دارید، احتمالاً بارها نام این برند پرآواز را شنیده‌اید. برشکا در حوزه‌ی تولید پوشاک فعالیت می‌کند و در این متن، جزئیاتی درباره محصولاتی که این برند تولید می‌کند، بیان خواهیم کرد. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که همه محصولاتی که با برچسب برشکا عرضه می‌شوند، اصلی نیستند!

بسیاری از این محصولات ممکن است توسط برندهای داخلی یا خارجی دیگری تولید شده باشند و تنها برای افزایش اعتبار و ارزش افزوده به این محصولات، برچسب برشکا بر روی آنها قرار داده شده باشد. بنابراین، در هنگام خرید محصولات این برند، باید مواظب بوده و از این نکته آگاه باشید که احتمال دارد محصولی که در گالری به نام برشکا می‌بینید، تقلبی باشد. این مسئله به خصوص در کشور ما که تحریم‌های بسیاری در برابر برندهای خارجی وجود دارد، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

اما حال که این مشکلات در مسیر خرید محصولات اورجینال برند برشکا وجود دارند، چه کنیم؟ آیا باید خرید محصولات این برند را کنار بگذاریم؟ خیالتان راحت باشد، در ادامه راهکارهایی برای خرید محصولات اصلی برشکا به شما معرفی خواهیم کرد

معرفی برند برشکا

برشکا، یک شرکت خرده‌فروشی لباس اسپانیایی است که در حوزه تولید لباس با برندهای معتبری مانند زارا و… فعالیت می‌کند. این شرکت در آوریل  ۱۹۹۸(فروردین ۱۳۷۷) با هدف ایجاد مدل‌های جدید و به عنوان یک برند جدید از گروه اسپانیایی ایندیتکس در بازار اسپانیا شروع به کار کرد. اما اکنون، برشکا بعد از ۱۸ سال، بیش از  هزار  فروشگاه در ۷۱ کشور جهان دارد و ۹ درصد کل درآمد گروه را به خود اختصاص داده است.

در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۱ (۱۵ شهریور ۱۳۹۰)، این شرکت همراه با دیگر مارک‌های لباس، فروشگاه آنلاین خود را در فرانسه، آلمان، یونان، لهستان، ایتالیا، ایرلند، هلند، پرتغال، اسپانیا، چین، لتونی و انگلستان راه‌اندازی کرد. برشکا  خود را به عنوان نقطه مرجعی برای مدل‌های جدید مد معرفی کرده است

خط تولید برشکا

برشکا یک برند پوشاک جوانانی است که همیشه به نیازها و مزایای این جامعه پاسخ داده است. فروشگاه‌های برشکا دارای فضاهای جداگانه ای هستند که برای خطوط تولیدی مختلف ارائه شده است.

در هر بخش، محصولات BSK و برشکا مطابق با سبک و طعم آنها قرار می‌گیرند و طیف گسترده ای از لباس های روزمره تا لباس های ورزشی و از لباس های اولیه تا موارد مد روز را پوشش می‌دهند. اما بخشی که به لباس زنان اختصاص داده شده است، بسیار مهم است.

این بخش دو خط تولید دارد: برشکا و BSK. خط تولید برشکا در این بخش بر آخرین مد تمرکز دارد و طیف گسترده ای از لباس‌های شلوار جین، لباس عروسی و مد روز را ارائه می‌دهد. برند BSK برای افراد جوانتر است و همیشه با توجه به طعم و سلیقه آنها در موسیقی، بتهای خود، ستاره های راک و غیره به نیازها و مزایای این عموم علاقه‌مند است. بخش مردان بیشتر به شلوار جین برای جوانان اختصاص داده شده است و در بعضی مواقع لباس های ورزشی و مد را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برشکا طیف گسترده ای از کیف و کفش های جدید و مطابق با مد را نیز ارائه می‌دهد.

کفش برشکا

کفش برشکا یکی از برندهای معروف کفش در جهان است که با تمرکز بر کیفیت و طراحی، محصولاتی از جمله کفش‌های اسپرت، کفش‌های مردانه و زنانه، کتانی‌ها، صندلی‌ها و بوت‌ها را تولید می‌کند.

کفش‌های برشکا با استفاده از مواد با کیفیت، طراحی مدرن و راحتی بیشتر در پوشیدن، برای مصرف کنندگان جذابیت دارند. با توجه به متنوع بودن محصولات، کفش برشکا مناسب برای هر سبک و سلیقه‌ای است. همچنین، کفش‌های برشکا به دلیل کیفیت ساخت بالا، از ماندگاری بالایی برخوردارند و می‌توانند برای مدت طولانی استفاده شوند.

برند برشکا از ابتدای تأسیس تلاش برای بهبود کیفیت محصولات داشته و به همین دلیل توانسته است در بازار کفش جهانی شناخته شود. علاوه بر آن، برشکا توانسته است با طراحی‌های منحصر به فرد و تلاش برای ایجاد محصولات متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان، جایگاه خود را در بازار تأمین کند.

در نهایت، اگر به دنبال یک کفش با کیفیت، مدرن و راحت هستید، برند برشکا یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. با انتخاب کفش برشکا، می‌توانید از تجربه پوشیدن یک کفش با کیفیت بالا و طراحی جذاب بهره‌مند شوید.


خرید از برشکا

در حال حاضر خرید محصولات برشکا از ترکیه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه لباس های مد روز و با کیفیت در ایران شناخته می شود. با این حال، خرید این محصولات از ترکیه و ارسال آنها به ایران ممکن است با مشکلاتی همراه باشد.

با کالایول، می توانید به راحتی و با اطمینان خرید خود را انجام دهید. این سایت با ارائه خدمات مطمئن و امن ارسال این محصولات را به شما تضمین می کند. با تیم حرفه ای کالایول و همکاری با شرکت های ارسال بین المللی، ما به شما اطمینان می دهیم که خرید خود را با بهترین شرایط ممکن انجام دهید.

برشکا دارای محصولاتی برای هر دسته از مشتریان است. این برند برای جوانان طراحی شده است و با توجه به سبک و طعم آنها در موسیقی و مد، محصولاتی را ارائه می دهد. از لباس های مد روز تا لباس های ورزشی و از کیف های جدید تا کفش های با کیفیت، همه چیز در برشکا قابل دسترسی است.

با کالایول، شما می توانید به راحتی انواع محصولات برشکا را سفارش دهید و با تضمین ارسال مطمئن آنها به ایران، از خرید خود لذت ببرید. با قیمت های مناسب و امکان پرداخت آنلاین، کالایول بهترین گزینه برای خرید محصولات برشکا از ترکیه به ایران است.

فرم ثبت لینک خرید

شاید شما مثل بسیاری دیگر از مشتریان ما قصد خرید از دیگر سایت‌های ترکیه به مانند زارا ٬ پوما ٬ منگو ٬ ال سی واکیکی ٬ آدیداس یا … داشته باشید . دلیل این کار می‌تواند عدم موجودی اون محصول در ترندیول ویا دلایل دیگر باشد.
شما میتوانید برای ارسال لینک محصول انتخابی خود از طریق واتساپ یا تلگرام ویا پر کردن فرم زیر اقدام نمایید

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید ( در صورتی که محصول دارای سایز بندی باشد) و رنگ محصول و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

راهنمای ارسال لینک

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید و رنگ و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

برای اطلاع از تخفیفات برند‌های ترک و جهانی ٬ عضو شبکه‌های اجتماعی کالایول شوید