خرید از ال سی وایکیکی

خرید از ال سی وایکیکی

شما میتوانید برای خرید آنلاین ال سی وایکیکی و استفاده از محصولات آن از دو روش٬ خرید مستقیم از سایت ال سی وایکیکی ترکیه ویا خرید از محصولات ال سی وایکیکی در سایت ترندیول ترکیه را انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید پوشاک ال سی وایکیکی از طریق سایت رسمی ال سی وایکیکی را دارید میبایست پس از انتخاب محصول ٬ از طریق فرم زیر ٬ مشخصات محصول را برای ما ارسال نمایید

خرید مستقیم از ال سی وایکیکی

خرید از ال سی وایکیکی موضوعی است که قصد ارائه توضیحاتی درباره آن را خدمت شما عزیزان داریم. اگر اندک شناختی از دنیای مد و پوشاک داشته باشید احتمالا بارها نام این برند پرآوازه را شنیده اید. حوزه فعالیت های برند ال سی وایکیکی بسیار بالاست. درباره اینکه این برند به تولید چه محصولاتی می پردازد در ادامه متن توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. اما نکته دارای اهمیت این است که قرار نیست هر محصولی را در گالری ها به نام این برند می بینید اصل باشد.

بسیاری از این اجناس ممکن است توسط برند های داخلی و یا برند های مستقر در کشور های اطراف تولید شده باشند. به طوری که مارک ال سی وایکیکی شاید تنها یک برچسب به منظور افزایش اعتبار محصول باشد. طوری که با مراجعه شما به یک گالری اکسسوری و یا لباس این احتمال که اجناس تقلبی به شما فروخته شود بسیار بالاست. درشرایطی که کشور ایران توسط بسیاری از برند های خارجی تحریم شده است احتمال این سودجویی کردن و فروش اجناس تقلبی بسیار بالا می رود.

حال که این مشکلات در مسیر خرید اجناس اورجینال برند ال سی وایکیکی وجود دارند پس چاره چیست؟ آیا باید قید خرید اجناس این برند را زد؟ نگران نباشید در ادامه راه حل مطمئنی را برای خرید محصولات ال سی وایکیکی خدمت شما شرح خواهیم داد.

مروری بر تاریخچه برند پرآوازه ال سی وایکیکی

اگر بخواهیم درباره تاریخچه تشکیل برند ال سی وایکیکی برای شما توضیح بدهیم باید به 38 سال قبل سفر کنیم. جایی که یک طراح فرانسوی به نام Georges Amouyal و شریکش این برند را تشکیل دادند. بد نیست درباره نام این برند نیز توضیحاتی را ارائه کنیم. درحقیقت نام این برند متشکل از دو بخش LC و Waikiki گرفته شده است. Waikiki نام ساحلی در هاوایی می باشد. از طرف دیگر LC نیز مخفف عبارت “Les Copains” به معنای دوستی می باشد. به بیان بهتر معادل فرانسوی واژه دوستی می باشد.

این برند هم اکنون در سه لاین حرفه ای فعالیت تولید محصول را پیش می برد. اولین لاین مربوط به طراحی و تولید پوشاک و البته اکسسوری زنانه می باشد. لاین دیگر دقیقا مربوط به طراحی و تولید اکسسوری های مردانه می باشد. دیگر لاین شناخته شده مربوط به این برند نیز مربوط به پوشاک کودک و نوجوان می باشد. اما سوالی که وجود دارد این است که چرا گرایش به این برند روز به روز بیشتر می شود؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

چرا گرایش به تولیدات ال سی وایکیکی افزایش یافته است؟

یکی از مهم ترین علل این اتفاق مثبت برای این برند را می توان ارائه ست های فصلی دانست. استایل های خیابانی و نیز کژوال نیز دیگر موارد محبوبی هستند که در لیست خدمات محبوب این برند جای دارند. به تمامی این موارد باید لباس های فرمال و رسمی را نیز افزود. حتما شما هم با ما موافق هستید که این برند به طور کامل می تواند رضایت هر فردی با هر سلیقه ای را از نظر پوشش راضی نگه دارد. به علاوه اینکه البسه ای که توسط این برند تولید می شوند برای تولیدشان از بهترین پارچه ها استفاده شده است.

شعار ال سی وایکیکی

این برند را افراد بخاطر شعار معروفی که دارد می شناسند. شعاری که می گوید ” همه مستحق خوش پوشی هستند. ” افرادی که در این برند فعالیت می کنند درست با همین فلسفه و ذهنیت اقدام به پیش برد امور این برند می کنند. طوری که فعالیت این برند سبب شده است افراد مختلف این برند را به عنوان برندی تولید کننده پوشاک مورد علاقه تمامی سلیقه ها تلقی کنند.

بهترین گزینه برای خرید از ال سی وایکیکی

به ساده ترین و خلاصه ترین بیان بهترین راه برای خرید محصولات ال سی وایکیکی خرید از کشور ترکیه می باشد! می دانیم که با خواندن این جمله به طور کامل نسبت به خرید اجناس اورجینال ال سی وایکیکی ناامید شده اید. نگران نباشید منظور ما این نیست که برای خرید از ال سی وایکیکی باید به ترکیه بروید. نیازی به صرف کردن هزینه و وقت برای این امر ندارید. برند ال سی وایکیکی مانند برند های شناخته شده دیگر دارای سایت فروشگاهی می باشد که امکان خرید آنلاین را فراهم کرده است.

میدانیم که به دلیل عدم امکان ایجاد حساب های بانکی بین المللی از خرید مجددا ناامید شده اید. اما بازهم نیازی به نگرانی نیست. برند ال سی وایکیکی این امکان را فراهم کرده است که علاقه مندان به تولیدات این برند بتوانند از طریق سایت ترندیول تولیدات این برند را خریداری کنند. شما هم می توانید محصولات این برند که از طریق ترندیول به فروش می رسند را از طریق این سایت یعنی کالایول مشاهده کرده و برای خرید این محصولات از کارت عضو شتاب بانک های داخلی استفاده کنید. پس از زمان کوتاهی محصول بدست شما خواهد رسید.

اما راه دیگری نیز در این باره وجود دارد. می توانید از طریق لینک زیر به فروشگاه ال سی وایکیکی متصل شوید و پس از آنگه محصول موردنظر خود را انتخاب کردید می توانید لینک آن را از طریق فرمی که در ادامه برای شما قرار می دهیم ارسال کنید. پس از آنکه این درخواست از سوی کارشناسان ما بررسی شد خواهید دید که فاکتور محصول به صورت کاملا شفاف برای شما صادر خواهد شد.

سخن آخر

در این مطلب صفر تا صد مطلب مرتبط با برند ال سی وایکیکی را برای شما توضیح دادیم. خرید از ال سی وایکیکی به عنوان یک برند فعال در حوزه تولید انواع لباس و نیز اکسسوری همیشه طرفداران خود را داشته و موفق شده است که از زمان ورود خود به عرصه رقابت با این برند ها به دلیل عملکرد خوبش این طرفداران را برای خود حفظ کند. اما نکته دارای اهمیت این است که بدلیل سودجویی های برخی افراد به دلیل فروش اجناس تقلبی در خرید جنس اورجینال از این برند باید هوشیار بود. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای خرید مستقیم از ال سی وایکیکی از طریق سایت کالایول اقدام کنید. درباره نحوه ثبت سفارش در سایت و نیز نحوه پرداخت وجه نیز به طور کامل برای شما توضیحاتی ارائه شد.

فرم ثبت لینک خرید

شاید شما مثل بسیاری دیگر از مشتریان ما قصد خرید از دیگر سایت‌های ترکیه به مانند زارا ٬ پوما ٬ منگو ٬ ال سی واکیکی ٬ آدیداس یا … داشته باشید . دلیل این کار می‌تواند عدم موجودی اون محصول در ترندیول ویا دلایل دیگر باشد.
شما میتوانید برای ارسال لینک محصول انتخابی خود از طریق واتساپ یا تلگرام ویا پر کردن فرم زیر اقدام نمایید

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید ( در صورتی که محصول دارای سایز بندی باشد) و رنگ محصول و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

راهنمای ارسال لینک

شما برای ثبت سفارش کالا انتخابی خود از دیگر سایت‌های ترکیه کافی است فرم قرار گرفته در این صفحه را تکمیل نمایید. در ابتدا لینک صفحه کالایی که از سایت دیگری جز سایت کالایول است را در بخش لینک محصول وارد نموده و بعد از آن سایز محصول مورد نظری که قصد سفارش آن را دارید و رنگ و قیمت محصول را وارد نمایید سپس بخش اطلاعات تماس ( نام و نام خانودگی ٬ موبایل و ایمیل) را تکمیل و فرم مربوطه را ارسال نمایید.

پس از ارسال فرم همکاران ما در بخش فروش ٬ لینک ارسالی را بررسی نموده و فاکتور و لینک خرید محصول با پرداخت ریالی برای شما ارسال می‌کنند.
پس از پرداخت فاکتور مابقی مراحل از ارسال کالا از ترکیه به ایران تا ارسال آن به درب آدرس شما ٬ طبق روند خرید دیگر محصولات سایت می‌باشد و از طریق پیامک و ایمیل تمامی مراحل به اطلاع شما خواهد رسید

برای اطلاع از تخفیفات برند‌های ترک و جهانی ٬ عضو شبکه‌های اجتماعی کالایول شوید